انرژی‌های پاک

کاهش ۶۰ درصدی هزینه‌های انرژی خورشیدی در آمریکا تا سال ۲۰۳۰

وزارت انرژی ایالات متحده (DOE) از هدف بلند پروازانه جدیدی برای کاهش ۶۰ درصدی هزینه انرژی خورشیدی طی دهه آینده رونمایی کرده است.

به گزارش از Energy Live News، این سازمان برای کاهش هزینه ها، بهبود عملکرد و تسریع در استفاده از فناوری های انرژی خورشیدی، نزدیک به ۱۲۸ میلیون دلار (۹۳ میلیون پوند) بودجه را اعلام کرده است.

وزارت انرژی ایالات متحده (DOE) معتقد است که کاهش هزینه انرژی خورشیدی برای رسیدن به هدف رئیس جمهور بایدن از ارائه ۱۰۰٪ شبکه برق تمیز تا سال ۲۰۳۵ ضروری است.

برای رسیدن به این هدف در ۱۵ سال آینده، صدها گیگاوات انرژی خورشیدی باید ۵ برابر سریعتر از زمان فعلی نصب شود.

بنابراین، وزارت انرژی ایالات متحده (DOE) هدف جدیدی را برای کاهش هزینه فعلی ۴.۶ سنت / کیلووات ساعت به ۳ سنت / کیلووات ساعت تا سال ۲۰۲۵ و ۲ سنت / کیلووات ساعت تا سال ۲۰۳۰ تعیین کرده است.

این شرکت معتقد است که صفحات خورشیدی سنتی، که با استفاده از فن آوری PV خورشیدی، نور خورشید را به انرژی الکتریکی تبدیل می کنند، می توانند تا ۲۰۳۵ بین ۳۰ تا ۵۰ درصد منبع تغذیه در بخش برق بدون کربن را داشته باشند.

دبیر انرژی، جنیفر ام. گران هولم اظهار کرد: در بسیاری از مناطق کشور، انرژی خورشیدی در حال حاضر ارزان تر از ذغال سنگ و سایر سوخت های فسیلی است و با نوآوری بیشتر می توانیم هزینه را در طول دهه آینده بیش از نصف کاهش دهیم.

وی همچنین افزود: اولین بودجه تعیین شده به ما در صرفه‌جویی تولید برق شبکه کمک می کند، مشاغل موجود در جوامع سراسر کشور را اضافه خواهد کرد و ما را در مسیر پیشرفت ۱۰۰٪ برق پاک که هدف رئیس جمهور بایدن تا سال ۲۰۳۵ است قرار می‌دهد.

وزارت انرژی ایالات متحده (DOE) همچنین ۷ میلیون دلار (۵ میلیون پوند) به عنوان بخشی از فرصت جدید بودجه برای پروژه های افزایش طول عمر سیستم های PV مبتنی بر سیلیکون از حدود ۳۰ سال به ۵۰ سال اعلام کرده است تا هزینه انرژی و انرژی و اتلاف آن را کاهش دهد.

هدف بهبود بخشیدن به اجزای سیستم PV، مانند اینورترها، اتصالات، کابل ها، رک ها و ردیاب ها است./انرژی امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا