انرژی‌های پاک

آزمایش شارژ خودروهای الکتریکی با فناوری بی سیم در زیر سطح جاده

آیا می توان وسایل نقلیه الکتریکی (EV) را بدون نیاز به اتصال به یک نقطه شارژ، هنگام حرکت شارژ کرد؟

به گزارش «انرژی امروز» از Energy Live News، تحقیقات جدیدی، توسط رهبران صنعت پیشگامانه و توسط اپراتور شبکه توزیع برق (Western Power Distribution (WPD)) با مشارکت شورای شهر کاونتری، دانشگاه کاونتری، تویوتا و تحقیق و مشاوره غیر انتفاعی مستقل Cenex راه اندازی شده است، امکان ارزیابی با استفاده از فناوری القایی بی سیم که در زیر سطح جاده قرار گرفته است، خودروهای الکتریکی (EV) شارژ می شود.

” اقتصاد الکترونیکی” پایگاه خبری تخصصی فناوری و اقتصاد دیجیتال

شارژرهای بی سیم کوچک در زیر آسفالت جاده نصب می شوند و با فناوری نصب شده در خودروهای برقی ارتباط برقرار می کنند که به نوبه خود شارژ را تحویل می گیرد و وسیله نقلیه را شارژ می کند.

هدف از این فناوری در حال حرکت، کاهش فشار در شبکه شارژ با کاهش دوره های تقاضای زیاد و همچنین به نفع خودروهای سنگین (HGV) است که به طور مداوم در حال حرکت هستند و به باتری های بزرگتری نیاز دارند.

بودجه این پروژه به مبلغ ۳۷۵،۰۰۰ پوند و سرمایه گذاری ۴۱،۷۰۰ پوندی توسط WPD توسط Ofgem تأمین می شود.

ریکی دوکه، مهندس WPD Innovation و Low Carbon Network، اظهار کرد: توانایی شارژ کردن وسیله نقلیه خود هنگام حرکت می تواند یک بازی بزرگ برای ملت باشد و شروع مطالعه ما یک نقطه عطف مهم در سفر ما به سمت شناسایی جدید است. و روش های جالب برای حمایت از پذیرش گسترده خودروهای الکتریکی (EV) در سراسر کشور است.

شاملا ایونس، مدیر پروژه از شورای شهر کاونتری، اظهار داشت: بخشهایی از سیستم حمل و نقل مانند اتوبوس و HGV وجود دارد که قبلاً به دلیل تقاضای بالای انرژی، الکتریسیته را به چالش کشیده بودند.

وی همچنین افزود: با این حال، انتقال انرژی بی سیم پویا یک فناوری است که توانایی ایجاد توانایی شارژ در حال حرکت را دارد و در تسریع الکتریکی سازی شبکه های حمل و نقل ما تحول آفرین خواهد بود./انرژی امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا