اخبارگزارشمحیط زیست

مباحث محیط زیستی باید در اولویت تکالیف بودجه‌ای شهرداری قرار گیرد

 رییس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری یزد با بیان این‌که تکلیف بودجه‌ای باید هدفمند و متناسب با نیاز و اولویت اجرایی تدوین شود، گفت: مباحث محیط زیستی و نشاط اجتماعی باید به عنوان تکالیف بودجه‌ای مد نظر قرار گیرند.

«سپنتا نیکنام» در صد و نهمین جلسه کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای یزد که با دستور کار «بررسی پیش نویس تکالیف بودجه سال ۹۹ » و با حضور «حمیدرضا قمی»، «ونوس عامری» و دکتر «مهدی کاشفی‌زاده» به عنوان عضو کمیسیون برگزار شده است، اظهار کرد: توسعه مدیریت شهری باید براساس نیازهای جامعه و از درون مطالبه مردم تدوین شود.

وی توجه به تکالیف بودجه‌ای را از جمله ضرورت‌های اجرایی دانست و افزود: تکالیف بودجه‌ای باید زمان اعلام برنامه‌های سازمان‌های وابسته به شهرداری انجام می‌شد.

رییس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری یزد با بیان این‌که تکلیف بودجه‌ای باید هدفمند و متناسب با نیاز و اولویت اجرایی تدوین شود، گفت: اگر شورای شهر واقعاً به دنبال عملیاتی کردن برنامه‌ها و طرح‌های در دستور کار است باید بیش از پیش بحث تکالیف بودجه‌ای را مد نظر قرار دهد.

نیکنام در ادامه با اشاره به این‌که تاکنون آن طور که باید و شاید به مسائل فرهنگی، اجتماعی و محیط زیستی توجه نشده است، تصریح کرد: توسعه زیرساخت‌های محیط زیستی و تلاش برای پویایی و نشاط اجتماعی مهمترین مطالبه مردم از مدیریت شهری یزد است.

این مسئول در پایان سخنان خود تکالیف بودجه‌ای را عامل جلوگیری از موازی کاری دانست و بیان کرد: در تمام برنامه‌ها و طرح‌های در دستور کار شهرداری و شورای شهر باید مباحث محیط زیستی باید به عنوان تکلیف بودجه‌ای مدنظر قرار گیرد./ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا